18.36

förlåt så himla mycket för skit kass uppdatering! men idag har jag inte haft tid eller lust till det, tyvärr!
och igår var det samma där, direkt efter let's dacens så somnade jag :o
så ni får gårdagens outfit snart & dagens såklart!

medans linus var och tränade förut så följde jag med mamma & stefan + stefan tre ungar till lundeden(stavning?) och tittade där.
det fick mig att minnas en massa gammla minnen, saknar't! och efter det åkte vi till edvin & mathildas(hans två minsta barn) simträning och tittade på den. sen nu kom jag nästa precis tillbaka hit, till linus(: skönt det!
så snart blir det nog mat och efter det blir det att ta det lugnt och mysa framför tv:n, rätt mycket bra på tv:n ikväll faktiskt.

men vi höres senare och alledelestrax så får ni gårdagens outfit också! puss&kram skumbanan
en slapp-outfit idag då som består av:
en blå tröja från ginatricot
svart kofta från cubus
svarta tights och svart sjal från indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0