18.56

nu är jag hemma, och har jätteont i mitt huvud): skit jobbigt!
snart börjar singing bee som jag ska se tror jag, om inte tv:n är upptagen
och snart blir det käk också, är skit hungrig.

men ska fortsätta att vara lite social mot therese nu på msn innan sining bee börjar
ni får ha en bra kväll så kanske vi hörs senare, eftersom att jag är bänkad framför tv:n hela kvällen!

19.00 - singing bee
20.00 - wipeout
21.00 - beck
23.00 - nattinatti


så får se ifall jag hinner lägga in något inlägg någon gång där imellan
annars hörs vi imorgon, puss&kram

jag bjuder på en bild på mig själv nu också. snällt va?! tihih

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig snygging! och saknar dig också :(<3

2009-03-15 @ 22:03:02
Postat av: therese

jag älskar dig snygging! och saknar dig också :(<3

2009-03-15 @ 22:03:32
URL: http://theresejacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0