19.26

tjingen! nu sitter jag på linus dator pga. att han sitter och söker igeom min o massa
den har blivit lite knasig, virus eller? precis, tänk om det är virus. fan!
måste iallafall lämna in min dator snart, själva "luckan" eller vad man säger är skit glappt
men det går ju på garantin som tur är! då ska jag också fråga om dom kan formatera (stavning?) om den.

nu snart ska jag och linus gå till affären, godiset väntar! sen blir det hem och fixa iordning lite tacogratäng och titta på let's dance
någon mer en vi som ska titta på det? isåfall, vilka hoppas ni åker ut idag? jag hoppas verkligen på elisabet och tobias, så tråkiga dom är alltså! håller ni inte med?

jaja, nu ska vi traska till affären, outfiten kommer senare då jag har min dator. pussen&kramen, sweetisar

här får nu en ful gammal bild på mig också. (var tvungen att gluddra över fejjan, förlåt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0