19.33

tjenixen! förlåt för sen uppdateringn.. men direkt efter skolan så gick jag upp på stan och mötte lina så gick vi iväg och solade.
och när jag kom hem var klockan redan kvart över fyra, så det var bara att springa in i duschen och ta en snabb dusch.
sen packade jag och fixade i ordning mig lite, sen skjutsade mamma mig till bussen, så nu är jag här iallafall(: skönt det!
nu vet ni anledninegn till varför jag inte la upp något inlägg när jag kom hem från skolan som jag sa att jag skulle.

jaja, nationella i engelska idag och det gick väl jag vet inte hur! inte bra tror jag): jag som är så kass på engelska....
sen hände det ingenting annat speciellt i skolan, är sjuk.... men jag är stark och stanna kvar i skolan heeeela dagen lång
men nu ska jag vila lite innan led's dance och efter det får vi se ifall jag orkar lägga upp något mer inlägg eller ej

ni får ha en sån bra kväll så hörs vi senare eller någon gång imorgon. puss&kram gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0