19.43

tjenare bloggen! jag ber så himla mycket om ursäkta för sämsta uppdateringen): ska bättra mig, lovar!
Iallafall, kom hem för ca. en halv timme sen. har varit i skolan sen gick jag upp på stan och mötte lina, så drog vi hem till mig och väntade på min pappa för att sedan åka iväg till "datagrejen" där jag skulle lämna in min dator, eftersom att "luckan" blivit glapp. men det gick fort som tusan, pappa han skjutsa mig & lina till adolfsberg sen ringer dom och säger att den är klar, jippie! trodde typ att jag skulle bli datalös en vecka eller något. så då blev jag lite glader
men pappa fortsatte iallafall att skjutsa oss till marieberg, sen fick pappa åka och hämta datorn
efter marieberg åkte vi till stan igen, så gick vi iväg och sola, så nu sitter jag här. har hunnit käkat lite osådär
är så jäkla trött så ni anar inte :/ blir nog att vila lite nu i badet faktiskt. men ni får ha en bra kväll, så hörs vi nog senare. puss&kram♥

en bild på mig från hur jag ser ut just precis nu och en brunis bild :* hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0