20.35

vet ni vad jag kom på förut när jag badade?
jo, att jag är riktigt jäkla trött på folk som tror att dom kan komma och gå precis som dom vill
jag kommer inte att acceptera det mer snart, inte när någon gör så mot mig iallafall!

det är inte mitt problem ifall ni förlorar vänner, jag vet hur det är..det har faktiskt hänt mig en gång i tiden och jag ångrar mig så sjukt mycket ibland faktiskt!

sak samma, nu sitter jag här och knaprar på en kexchocklad och ska snart gå och lägga mig
så att jag orkar upp imorgon bitti och kommer i tid imorgon till skolan. har ju som sagt nationella i engelska :/
men vi hörs imorgon när jag kommer hem från skolan, godnatt gullungar

Kommentarer
Postat av: lina

jag finns alltid för dig gumman, oki? <3

du är min bästa vän, det har du alltid vart och kommer alltid att vara! :>

2009-03-12 @ 22:45:04
URL: http://linaush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0