21.03

gudarnas skymning vad jag är trött..och lite små sur också för den delen
så jäkla mycket den här veckan! imorgon är det boxningssträning osv. skulle också behöva sola, så tänker fanken fråga ifall linus vill komma imorgon efter min träning och sola med mig. men om jag inte tror fel så vill han nog inte det... men man kan ju alltid hoppas! (: sen ska jag också åka hem till honom och på onsdag är det nationella och det kommer bli skit stressigt och en del plugg också. nej ni, detta var inget roligt inlägg
nu går jag och läggar mig i sängen och slöar lite, så vi hörs imorgon. ska försöka blogga innan jag åker till skolan, börjar ju inte förens vid halv tio så jag borde nog hinna. men vi får se. sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0