21.06

ohgud! jag tror jag spricker snart, jag är så jäkla mätt. har aldrig ätit såhär mycket förut, till och med mamma säger det. haha!
först åt jag en jävla protion köttsoppa sen typ tusen vofflor. men det är ju så sjukt gott med vofflor alltså, så man äter ju bara mer och mer även fast man är proppmätt. inte så bra egentligen :/
men iallafall, nu är jag skit trött och orkar varken toppa eller slinga mitt hår idag faktiskt. så vi skulle ta det imorgon.
imorgon har jag också utvecklingssamtal...jippie....!!!!!!!!!.....not
och innan det är det boxningsträning, ska bli kul. och imorgon hoppar jag verkligen att det bli av ockå! annars hugger jag huvudet av både tessan och lina :o höh

aja, men ska plocka upp lite oså på mitt rum nu sen borsta tänderna och lägga mig i sängen och plugga lite.
vi höres imorgon när jag kommer hem någon gång, men ni får ha det så bra. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0