måndag

god dagens! kom precis hem, har varit i skolan sen en snabbis på stan
sen gick jag till ekershallen typ och mötte upp min pappa, så gick vi till skidshopen och fixade skidor o grejs till mig imorgon(:
är det någon mer än jag som är riktigt taggad?! :o hahaha
iallafall, nu blir det att bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen, för idag blir det att lägga sig tidigt!
ska upp kl 04.00 imorgon bitti, snacka om död!
men det kommer nog gå bra ändå, men nu snart ska jag gå till affären med mamma.
vi höres senare! pusspuss

ni får en dagens outfit nu också!:
brun tubtop från indiska
begie kofta fårn bikbok
"lack" tights från ginatricot

(kanske inte den bästa bilden, men same shit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0