11.40

godmorgon! jag och linus vaknade för bara en halv timme sen ungefär, och nu har vi precis varit nere och ätit en god frukost. (: idag händer det inte mycket alls, linus ska iväg till en kompis o lite såntdär, så jag åker nog hem till mammas kille, stefan och är med han och mamma tills linus är klar, så det blir mys framför tv:n skulle jag tro. hehe! vad ska ni hitta på idag?

nu ska jag snart börja fräscha till mig lite och sedan titta buss till mig och linus som vi kan ta in till karlskoga. vi hörs lite senare igen, puss på er!
sugen på att klippa lugg igen... vad tycks??

Kommentarer
Postat av: malin

Gör det,du passar bra i lugg :))

2009-05-09 @ 19:42:46
Postat av: malin

Gör det,du passar i lugg :))

2009-05-09 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0