13.29

ojsan, förlåt för det urkassa uppdateringen! men jag har inte orkat sitta vid datorn eller någonting.. ska bli ändrig!
igår var vi som sagt hos mina kusiner och firade sofia som fyllde 19 förra helgen. så det var mycket trevligt, sen var det sagt att vi skulle stanna hemma hos mig tills idag men det blev ändringar och vi åkte hem till honom igår kväll, köpte med oss godis och myste framför tv:n, och idag har det inte hänt någonting speciellt alls, vi vaknade vid kvart över tio då vi gick ner och åt frukost och färschade till oss lite sen skjutsade han hem mig och nu har jag precis kommit in efter att ha suttit i någon timma ute på balkongen. skönt!! annars händer inte mycket alls idag, bara ta det lugnt och samla nya krafter till en ny skolvecka framför sig som börjar imorgon.. men nu är det inte långt kvar! någon mer än jag som längtar efter sommarlov eller? aja, nu ska jag läsa alla bloggar som jag missat i två dagar nu. vi hörs senare!

här har ni mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0