14.43

nu är jag hemma från skolan osådär, skönt! sista lektionen var inställd så det var bra, fast ändå lite tråkigt, måste hinna klart med mitt "linné" och vi har bara två gånger kvar nu.. lite synd, men jag får försöka jobba på nästa fredag istället då (:
annars hände det inte så mycket annat i skolan, rätt lugn dag o så.

nu tänkte jag snart börja packa och fixa lite sådär, sen ta bussen til linus. blir att vara där i helgen. så vi får se vad vi hittar på
men nu ska jag börja packa då, vi hörs!

ante & andreas

micaela & jennifer


jacob, monique & micaela bakom väskan

dagens outfit kommer snart!

Kommentarer
Postat av: johanna

stavas bara linne utav såndär grej över é, så du vet:)

2009-05-08 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0