16.51

godmiddag, förlåt för dålig uppdatering idag. men har inte haft tillgång till datorn förens nu pga. vissa saker.  så nu vet ni varför! (:
kvällen igår var helt okej, var ju som sagt hos min farmor och farfar och åt mat vid sex och efter det träffade jag therese så gick vi hem till isa innan vi drog vidare, senar kom linus och hämtade mig efter som att det sket sig med hans kompisar omassa, så va vi hemma runt två, halv tre? och somnade nästan på en gång. mycket lycket! :) tack för kvällen tjejor♥

idag har inte mycket alls hänt, solat lite osådär. vädret är ju på topp och det är jag glad över! snart blir det mat, grillat kött och mumms mumms. jag är svin hungrig! efter det får vi se om jag och linus skulle gå ner och basta, men vi får se om vi hinner det. men ni får ha det så bra, så hörs vi nog lite senare sen. puss&kram

förresten! kunde tyvärr inte ta några bilder igår pga. att jag lånade ut min kamera till min syster så det kommer vara snålt med bilder här hela helgen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0