17.36

kom hem för nästan en timme sen, slutade egentligen kl tre men jag satt kvar en timme och gjorde klart mitt nattlinne/klänning, kalla det vad ni vill :D har bara en syslöjdslektion kvar och då tänkte jag bara göra något vänskapsarmand eller något liknande, så tänkte att jag gör klart klänningen idag, och så blev det (: annars hände det inte mycket mer alls i skolan, hade min muntliga matte nationella del idag. gick väl bra får jag hoppas. haha! ikväll vet jag inte vad som händer, får se ifall jag orkar dra ut.. är på ett sånt kasst humör så har bara lust att ligga framför tv:n under ett täcke eller något ikväll. men vi får se, det kanske blir andra plander iallafall. men nu ska jag gå till affären och köpa mig en stooor godispåse och en dricka, är ju ändå hemma själv hela kvällen/natten.. men vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0