19.33

puh, äntligen klar med mitt pluggande! har suttit här och skrivit i min såkallade "jag bok" i ett par timmar nu. rätt jobbigt faktiskt. nu ska jag bara ringa pappa och fråga om han kan ta med det till sitt jobb och skriva ut det till mig, hoppas bara att dom har sådär så man kan får färg på de man skriver ut.. det skulle bli så mycket roligare då. haha!

iallafall, ska alldeles strax hoppa in i badet, har inte hunnit det än. sen blir det nog tidigit i sängs ikväll.
vi ska ju ta sånt där "skoj foto" imorgon eller vad kallas det?? och vi har inte ens bestämmt något speciellt, kommer ju bli ett skit kul "skoj foto".. aja, det får bli som det blir. vi hörs senare igen, puss & kram

en bild på mig när jag tar mitt första krypsteg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebbbis alexandra :) <3

2009-05-06 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0