20.24

dålig  uppdatering, jag vet!!! men har inte haft orken till att blogga någonting idag förens nu..tyvärr!
vaknade iallafall upp hos linus imorse, gick hem och fixade iordning mig och sedan stack iväg till skolan och den var prcis som vanlig. väldigt uttråkande nu när jag är såhär skoltrött. men det är bara att kämpa på nu dom sista veckorna. efter skolan åkte jag hem en stund innan jag åkte upp på stan igen och mötte tessan, vi gick runt lite på stan och kikade lite, men ingen hittade något. eller okej, vi hittade massor men båda är pengarlös resten av månaden.. kom hem för si sådär tre timmar sen, då käkade jag och så satte jag mig här och sen dess har jag suttit här och ruttnat...skit tråkigt! men jag är så otroligt trött så orkar inte göra någonting annat nu mer idag. ska gå och ta mig en bit av våran någonting (kommer inte på vad det heter, haha) nu. men vi hörs om en liten stund igen. pussen


jag idag:
tights & linne från ginatricot
tröja över från mq


Kommentarer
Postat av: sis

du vet vad jag har sagt om märken! inte mq, utan det som står på lappen, som är?? zoul, va?

2009-05-14 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0