20.58

hallelulja! har precis testat mig in på att göra egen frans manikyr på mig själv...mmh, gick ju som det gick. haha!

iallafall, jag gör ingenting just nu men när min "franska manikyr" har torkat ska jag nog gå och borsta mina tänder och göra mig redo för natten sedan lägga mig i sängen och titta igenom mitt hemkundskaps papper och sedan sätta på en film. men det  är bara kanske! fast jag har riktigt ont i magen så det skulle ju vara skönt. men aja, vi får se. hörs innan det igen isåfall :)

haha, ja ni ser ju....

Kommentarer
Postat av: sofie

den korallröda strandklänning var ju bara så söt :)

2009-05-24 @ 22:44:15
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: sis johanna

vad fint:)

2009-05-24 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0