21.34

hej igen, nu var det ett tag sen. jag vet! men har inte haft tid med datorn någonting knappt, plus att jag inte har så mycket ork till att sitta här och blogga. förlåt! ): men det kommer inlägg som det kommer och så kommer det nog att vara nu ett tag.

idag har jag iallafall legat ute i solen och solat sedan åkte jag hem med mamma och stefan, vi åkte och köpt blommor och mat och sen hämtade vi syrran. sedan gick vi iväg och köpte pizza och satte oss ute i parken sen spelade vi minigolf, och det gick skit bra för mig idag! jag kom tvåa, haha. men aja, nu plingade det i telefonen så ska se vem det var. höres!


saknar min lille tessilessi♥

Kommentarer
Postat av: therew

2009-05-31 @ 22:35:48
Postat av: therese

hahahaha blev fel när jag skrev xD men jag saknar dig med gummsan! ses ju imorgon som tur är :)<3

2009-05-31 @ 22:36:49
Postat av: Alexandra

haha, ja verkligen tur det! annars skulle jag aldrig klara mig :)<3

2009-05-31 @ 22:44:01
URL: http://imalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0