21.52

ohh, gud vad trött jag är! kanske är för att jag knappt ätit något på hela dagen och är skapligt hungrig nu och kanske för att jag gick hem ända från idrottshuset och hem, inte så lite jobbigt heller. haha! gick fort som fan då alltså.
iallafall, idag har jag varit i skolan en stund sen åkte jag upp på stan och mötte lina, köpte nu piercing. kan visa er sen! sen skulle hon träffa sin pojkvän då mötte jag upp sophie och massa så gick jag med dom en stund sen träffade jag tessan och isa så gick vi runt på stan :) sen gick jag och tessan och solade. nu är jag hemma och det är sjukt skönt! ska alldeles strax ta mig något att äta och sedan hoppa in och ta en kall dusch. men vi kanske hörs senare igen, en snabbis! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0