22.42

ohh, jag är galet kär!!!!!! jag verkligen ÄLSKAR mina skolavslutningskläder/skor! sitter här nu och har det på mig och vill aldrig ta av med dig, hjälp mig! vad ska jag ta mig till??? asså förlåt, men det är sjukt. jag längtar verkligen till skolavslutningen nu så jag kan använda det dag ut och dag in :$ ... jag vet att ni blir sugna på att veta vad jag ska ha på mig nu, men tyvärr! ni får faktiskt vänta i sidårä en och en halv vecka till. hehe! när slutar alla ni andra skolan då?

nej, nu måste jag tvinga av mig kläderna och sådär sedan gå och borsta mina tänder och svalka mitt heta annsikte. höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bloggar du inte ?

2009-06-04 @ 17:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0