14.51

goddag! nu är äntligen hemma från skolan, eller skolan o skolan?? det blev inte så mycket skola idag, inte en ändra lektion, otroligt skönt! hade lite brådis imorse, vi skulle ju ta såntdär "skoj foto" direkt på morgonen och jag kom precis, men kortet blev helt misslyckat pga. olika saker. alla som går i nian kommer väl få se det så då kommer dom nog fatta vad jag menar. :D efter det hade vi tre timmars håltimme innan vi skulle iväg och bowla, så jag, micaela och jennifer gick upp på stan och tittade lite sen vid tolv stack vi iväg till strike och bowla i en timma, det gick väl som det gick. haha! tvåa iallafall.
nu har precis ätit lite rester från igår, var så sjuk hungrig när jag kom hem. annars idag händer ingenting speciellt, plugga lite till so:n imorgon och bara ta det lugnt.



dagens outfit kommer alldeles strax! kika in då igen (: pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0