7 oktober

Hejsan på er!
slänger in ett mycket snabbt inlägg nu innan halv åtta hos mig börjar som jag ska se.
sitter just nu hemma hos min finaste pojkvän ♥ jag har precis skirvit klart ett idrottsarbete som jag måste lämna in imorgon.. ska även plugga lite engelska senare som ska vara klart tills på fredag. annars har det inte hänt så mycket mer idag, slutade skolan runt halv två och då åkte jag hem och packa osv. sen tog jag bussen hit till min käraste. hehe! ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat på ett par dagar, och då kan jag säga er att det är för att jag inte har varit på humör för det.. men nu är jag tillbaka igen och det är ju huvudsaken (: men nu måste jag gå och titta på tv, vi hörs imorgon igen! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0