idol väntar


godkväll allesammans!
förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag har faktiskt inte haft någon tid alls till att blogga. tyvärr! jag har skcikat iväg en "intervju" till min lärare tillexempel, sen har jag och linus varit hem till mig en sväng och hämtat lite saker osv. så har inte haft så mycket tid till annat. men nu är jag här och linus har precis åkt iväg till en kompis och jag stannar hemma för att mysa för mig själv framför idol och lite sådär. följer ni också idol? isåfall, vilka hoppas ni på att juryn röstar fram? har så otroligt många favoriter så jag tycker det är skit svårt, men dom flesta favoriterna är redan klara. ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi troligtvis efter idol igen. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0