kväller


godkväll! ♥
just nu sitter jag i min all ensamhet hemma hos min pojkvän, och här kommer jag att sitta fastklistrad till ca. kl ett inatt. lite långtråkigt, men det får gå. känner mig lite trött så jag kanske går och lägger mig innan han hinner komma hem, vi får se!

som jag har sagt tidigare idag så är min pojkvän ute tillsammans med ett par kompisar och jag skulle egentligen ha träffat en kompis och lite sådär. men jag kände inte för att sätta mig på en buss och åka ca. 1-2 mil. så jag tyckte det var bättre att mysa ner mig i linus säng och vänta på honom. (A)
har även snott hans chips, så det sitter jag och knaprar på för tillfället. hoppas bara att han inte blir sur, hehe!

nu måste jag gå på toaletten och kissa, tredje gången på ca en timma! när jag är klar kommer det upp massvis med kläder här, så håll utkik! kramen på er


JAG VET, JAG ÄR VÄRLDENS TRÅKIGASTE SOM ALDRIG LÄGGER UPP BILDER LÄNGRE! MEN JAG ORKAR INTE KOPPLA IN CAMEN OCH JAG ÄR ALLDELES FÖR LAT FÖR ATT GREJA MED KAMERAN. TYVÄRR!

Kommentarer
Postat av: lina

vadå 1-2 mil? typ en tio-femton minuter med buss... men vi vår väll ses nån annan gång då :)

2009-09-13 @ 01:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0