ensamt....

jani, syrran har precis gått ut för att typ supa skallen av sig? :o
. mamma är på jobbet, men slutar förhoppningsvis snart
. och jag sitter här hemma helt själv, och det suger!
Jag hatar verkligen att vara hemma själv, ohh skit också!
hoppas verkligen att mor min kommer hem snart.

iallafall, nu har jag precis tittat på andra avenyn som sagt.
funderar på ifall jag ska sätta på någon film av dom jag snodde med mig ifrån linus (a)
eller orkar jag resa mig upp från soffan nu? näe, tror inte det. sitter sååå skönt
plus att jag är hungrig men orkar inte gå typ 5meter o göra någonting, kuljul!

nejni, jag är riktigt jä*la trött, därför jag bara babblar lite hejvilt
men hoppas det är okidoki. men vi höres! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0