16.33

hej på er! har inte skrivit här på en stund. men har varken haft tid eller ork till att sitta här. igår var jag ju med linus till jobbet sen åkte vi hem till honom en snabbis och fixade iordning allt. sen hem till mig och tog det lugnt för det mesta. idag har vi varit på stan en sväng och sedan stack vi till biltema för att köpa lite färg och sådär. nu ska vi alldeles strax börja göra mat. blir kassler med potatis sallad och gott börd till. vi är hemma själva inatt så vi ska nog bara mysa. mamma och stefan har åkt till eksjö och min syster har åkt till hultsfred och stannar där i åtta dagar. men aja, nu ska vi fixa i ordning lite mat. hörs väl senare igen :) pussen på er

kan ni gissa vad jag har köpt? nej, det tror jag inte att ni kan.. hehe

i påsarna fans en deo och en kokosolja

och färgen också.

nu blir det käk! är vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: jenny

hejj :D funkar den där deon som de reklamerna visar ? :)

2009-08-18 @ 00:15:12
URL: http://jeeennny94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0