22.08

nu har jag och linus precis kommit upp från duschen. vi var iväg och tog oss ett kvällsdopp förut. mycket skönt var det! :) efter det åkte vi till affären och köpte oss lite godis som vi tänkte ha i bilen imorgon. ska ju med linus imorgon också när han jobbar. och ja, det är skit tråkigt! men vad gör man inte för att få träffa sin lille skit någon dag i veckan. :) men nu ska vi alldeles strax hoppa i säng och titta lite på tv och sedan sova. ska upp redan kl halv sex imorgon bitti. jipiie, det bästa jag vet är att få gå upp så tidigt nu när jag har sommarlov! puss på er snyggingar

bjuder på en skapligt gammal bild på min lille skit
han är bäst i världen, bara så att ni vet♥ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0