äntligen hemma...



gomiddag!


nu har jag nästan precis kommit hem. skönt! har inte hunnit blogga någonting idag heller, tyvärr! vaknade redan vid nio imorse utav att solen lös in genom persiennerna och att det var så varmt! så då gick jag ut på balkongen och började måla naglarna eftersom att jag inte hann det igår kväll. blev ingen bra alls så måste göra om dom ikväll eller imorgon, beror på om jag hinner idag eller inte. vid halv tolv mötte jag upp lina på stan, vi gick runt och kicka lite men jag hittade ingenting! ): sen vid tre så åkte jag till doktorn och kollade min rygg. det enda doktorn sa var att jag hade sne rygg och att dom inte gjorde någonting åt det och att jag istället skulle börja träna/simma. så visst, det är i badhuset jag kommer att befinna mig i resten utav dagarna. haha! nej men två dagar i veckan sa han skulle vara bra att simma. så det tänker jag börja med (: efter doktorn åkte vi iallafall till affären och hadlade lite mat och nu kom vi precis hem där ifrån, så nu blir det alldeles strax mat. vi hörs snart igen, ska visa mina shorts jag fixat ihop utav min pappas gamla jeans! haha :D puss på er så länge

en sötis lina på stan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0