godmorgon


godmorgon sötnosar! hoppas ni har sovit gott


har just precis vaknat så har inte piggnat till helt. men det kommer nog så fort jag har gått på toa och ätit lite frukost! inatt har iallafall jag sovit riktigt gott måste jag säga.

idag händer inte mycket alls. hade hoppats på lite finare väder så man kunde ligga ute och bättra på bärnnan. men nej, självklart inte! börjar bli riktigt trött på svensk sommar nu.. så jag får se ifall ju går iväg till videobiljarden och solar lite solarium lite senare sen. börjar bli vit som en jäkla krita nu alltså. haha! ska ni hitta på något kul idag?

aja, nu ska jag gå på toaletten och sedan göra mig en gooood frukost. vi hörs om en stund igen. puss & kram på er alla sömntutor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0