hello


nu är det slut och nu gör jag ingenting.. finns inte så mycket att göra här i örebro, tyvärr! saknar min bubbis väldigt mycket faktiskt. så det ska bli skönt att få träffa honom imorgon då vi har varit tillsammans i exat 21månader. så det ska bli kul (:

tänkte höra med er om vad ni vill att jag ska skriva mer om här i bloggen, för jag själv har verkligen inga idéer alls om man säger så. så det skulle vara kul om ni kunde komma till hjälp. så det får ni som uppgift! men nu ska jag läsa lite bloggar och sedan måla om mina naglar som verkligen inte ser bra ut. vi hörs om en stund igen. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mer tips! :D<3

2009-07-15 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0