hos linus♥



hejsan på er!


det har blivit rätt dålig uppdatering idag, jag vet ): men har inte haft tid till att sitta något vid datorn idag knappt.  åkte ju upp och mötte therese på stan vid två sen åkte vi iväg och sola och sedan kom linus och hämtade mig och vi åkte direkt till hans pappa i degerfors för att fixa med bilen.. sen kom vi hem hit vid halv nio ungefär och satt nere och prata lite med hans mamma osv. och nu har vi precis gjort ansiktsmask och borstat tänderna. nu ska jag lägga mig i sängen och läsa klick medans linus spelar en gång. blev tyvärr ingen dagens outfit idag får ta det imorgon när jag kommer hem (: och dagens köp kommer också imorgon. ni får ha det så bra så länge, puss puss ♥

bjuder på en ett års gammal bild på min lille bubbis (:
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0