ingen melon

fyfan vad trött jag blir! hade skrivit värsta inlägget och sen så blev det något fel och det togs bort. ohh, blir tokig på såntdär någon mer än bara jag som blir det?? får väl dra allt lite kortfattat nu då vi kom hem från affären för en stund sen och då var det mat på en gång. mycket gott! och som ni kanske har förstått så blev det ingen melon ): det var tvärslut i affären så det fick bli lite godis istället. men det är ju lördag och då får man väl unna sig lite? det säger iallafall eva. hihi! :* nu ikväll händer inte så mycket alls, det börjar bra på tv kl åtta, paradise hotel på tv400 så det ska jag och linus se. sen får vi se! vad ska ni göra ikväll? aja, nu måste jag svara på en del kommentarer innan det börjar bra på tv. puss och kram

förresten, dagens outfit kommer alldeles strax. så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Åh, det där linnet som du har uppknäppt på översta bilden är jättefint:)

2009-07-19 @ 14:27:45
URL: http://nathaliito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0