jag finns här för dig♥


jag kommer alltid att finnas här för dig, gumman!
så fort det är något du har att prata om så är det bara att du pratar med mig. jag vill finnas här till hjälp för dig. jag vet att du har det jobbigt just nu och sådär och jag hoppas verkligen att allt löser sig snart, för det jag vill är att du ska må bra och vara världens lyckligaste therese. för när du mår dåligt och är ledsen/deppig så blir jag också ledsen och deppig. jag älskar dig och glöm aldrig att jag finns här för dig! även fast jag kanske inte alltid visar det på bästa sätt, men jag finns här, det gör jag, jämt!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: therese

Tack för att du finns, är så jävla glad över att jag har dig. jag älskar dig världens bästa! <3<3<3<3

2009-07-17 @ 20:17:32
URL: http://theresejacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0