16.06

jo, nu är jag här igen efter att ha hållt på med ett par tights och en jeansjacka ute i köket. jeansjackan tyckte jag var för lång så den har jag klippt av så mor min ska få sy upp den lite. mamma har sån gammal symaskin så jag vågar nog inte sy på den. haha! sen har jag tagit sönder ett par tights och fläschat till dom lite. som ni ska få se här nu hur jag gjorde.

1. jag började alltså med att ta ett par gamla hel svarta tights.

2. sen vände jag tightsen ut och in och la upp dom på bordet. sedan tog jag en vit kajal och ritade stärck där jag ville ha mina hål.

3. viker tightsen dubbelt.

4. sen är det bara att börja klippa på dina vita sträck.

5. och vips så är dina "nya", trasiga och skit coola tights klara.

det enda du behöver är en sax och en vit kajal eller något annat som du kan göra sträcken med.
går på max tio minuter att göra detta. enkelt som bara den!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, det blev riktigt snyggt ju! Kan du inte lägga upp en bild där man ser en hel outfit med tightsen? (:

2009-07-07 @ 21:05:01
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0