11.50

godmorgon, godmorgon! har precis vaknat nu. har ju som sagt kompledigt från vårat "öppethus" som var för ett tag sen. så mitt påsklov började redan igår efter kl halv tre. UNDERBART!

bloggade ju ingenting igår, förutom en snabbis innan jag drog till skolan. hade ingen tid till det annars. tyvärr!
direkt efter skolan stack jag upp på stan och mötte therese, gick och tittade runt lite i det skönaste/finaste värdet!
och där gick vi runt hela dagen/kvällen eftersom att det var någon "tjejkväll" på stan också.
så 20.40 tog jag bussen hit till linus, så kom han och hämtade mig och så åt jag lite här och sen blev det bums i sängen..

och idag händer inte mycket alls..vaknade för ca. en halv timme sen utav att mamma ringde.
fast jag var uppe runt halv åtta imorse också och åt frukost med linus, han skulle ju till skolan.
och nu står pelle och lagar iordning lite lunch till oss. så snart ska jag väl ner och äta det också :p

när linus kommer hem blir det att åka till örebro och hämta mamma sen vidare till min moster och gratta henne som fyller 40 imorgon. grattis til henne!!!
aja, nu blev det mycket skrivande. men vi höres lite senare igen. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0