16.32

kom hem från skolan för en liten stund sen, den har varit rätt lugn idag så att säga, förutom att jag fick reda på en riktigt tråkig sak och plus att vi hade fysikprov idag som gick sådär och so-förhör som iallafall gick lite bättre.

efter skolan gick jag direkt till videobiljarden för att sola, behövdes verkligen! hade inte solat på en månad, så det var skönt
och idag händer inte mycket alls, blir väl att plugga lite på engelska-glosorna. är lite små deppig och och sådär. plus att pollen har börjat nu så det klirar ju inte lite i mina ögon alltså. skit jobbigt!

aja, nu ska jag väl fortsätta att läsa mina tusentals bloggar som har lagt in miljontals inlägg. haha :D
men ni får ha det så bra, så hörs vi senare!! puss på er

bjud på två bilder här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0