21.57

gud så skönt att äntligen vara hemma! har knappt varit hemma på hela dagen. först var jag såklart i skolan, efter skolan satt jag kvar en stund med soffipropp och några för att sedan gå och möta therese<3 vi gick runt på stan och tittade lite
efter det åkte jag hem och var hemma kanske en timma för att sedan följa med mamma & stefan till karlskoga och fixa lite saker och sen till affären. och nu kom jag precis hem, skit trött! och ska snart gå och borsta mina tänder och göra mig iordning för nattisen.
vad har ni gjort idag?

jag får också be om ursäkt för min jättedåliga uppdatering idag, men nu vet ni ju varför
nu blir det fix för nattisen, som sagt. vi hörs imorgon! pussen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0