31 augusti


nu är jag här igen!
jag har hunnit med en hel del sen sist jag uppdaterade. har målat naglarna, bäddat nytt i sängen och då råkade ett glas ramla i golvet så då var det bara att ta fram dammsugaren och börja dammsuga, då passade jag på att dammsuga hela rummet och även damma lite, efter det började jag att krusa mitt hår som tog år och dar! men nu är jag äntligen klar! nu tänkte jag sitta här och bara ta det lugnt rästen av kvällen. hoppas  ni har haft en bra kväll hitills! puss på er ♥

och vafan kan jag inte ladda upp bilder för?!?!?!??! trött jag blir nu asså....

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

jo du det e skit kul att träna med den =)



har lite nya funktioner i min blogg nu ta dej en titt i det senaste inlägget å säg vad du tycker om dom nya funktionerna =)

2009-08-31 @ 21:29:21
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: sis johanna

stavas resten* inte rästen

2009-08-31 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0