7 augusti


hej på er!
sen jag kom hem från öland så har jag verkligen inte haft någon lust alls till att blogga.. det är just därför det har blivit skapligt tomt här i bloggen. men jag ska försöka bättra mig, jag lovar! (:

idag har jag bara legat ute på balkongen och bättra på brännan medans linus har suttit här inne och försökt att titta lite på min dator som är lite knäpp, och helt plötsligt tar han bort msn och nu får han inte tillbaka det. så lite senare sen ska vi formatera om den, igen. nu har jag iallafall precis kommit ut ur duschen och fräschat till mig lite och linus har precis gott in och tagit sig ett bad. vi ska upp på stan om en stund och leta efter en present till min mammas kille som fyller år idag. grattis!  senare ikväll får vi se vad vi gör, om vi bara tar det lugnt eller hittar på något, det visar sig. bilder från öland och från igår kväll när jag och linus var och grillade hos stefan kommer upp alldeles strax också. puss på er så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0