ägg i ansiktet?


hej på er!
förlåt för den ultra dåliga uppdateringen idag. eller okej, det har det väl varit varje dag de senaste veckorna? .. jag ska försöka bli bättre, men jag är så jäkla trött efter skolan och innan skolan börjar hinner jag aldrig slänga in något. men ska verkligen försöka bättra mig. jag lovar!

iallafalll, skolan idag som vanligt. det känns fortfarande helt ok om man bortser från tidiga mornar osv. klassen och själva skolan är helt ok! efter skolan idag åkte jag upp på stan för att träffa lina. hittade bara en tröja som jag fick med mig hem som jag ska visa er alldeles strax. annars har jag inte gjort så mycket mer. tänka ta lite ägg i ansiktet snart, mamma sa att det var bra för hyn :o så vi ska testa, ska även färga ögonbrynen och ögonfransarna. vad har ni gjort idag?

kika in snart igen, då dagens outfit och dagens köp kommer upp här. puss på er så länge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0