bättrat på brännan


hallå!
nu har jag nästan precis kommt hem efter att ha varit och solat. så nu känns brännan lite bättre igen. men den måste bättreas på ännu mer i veckan tror jag. haha! linus skjutsade hem mig och mamma vid tre också, så vi var hemma runt halv fyra någon gång, då satte jag mig och gjorde en hem uppgift som vi egentligen har till på tisdag, men nu har jag den klar ju. så det känns bra! nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n och titta vad mamma ligger och tittar på, sen ska jag höra med henne när hon hade tänkt gå och köpa pizza. känner att magen börjar kurra. vi hörs! love


sweet bild....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okejokej, jaa är född 92! ;) allt bra idag då sötis?

2009-08-23 @ 18:41:07
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0