big brother


nu har jag precis satt mig i soffan i vardagsrummet för att titta på big brother som börjar nu, sitter också äter jordnötter som jag egentligen inte tål. klåda i halsen! haha. pratar även med min otroligt saknade vän lina på  msn ♥

kom att tänka på att skolan börjar om en vecka också, och jag vill inte!!! eller okej, det ska bli kul att få träffa nya människor och börja på en ny skola osv. men jag vill ha mer sommarlov med värme och sol! men nu måste jag fortsätta titta på big brother, vi hörs senare igen! pussen på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

just nu funderar jag på att se en film eller nått :) Har du något bra förslag?

2009-08-10 @ 23:11:27
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

med mej e det sådär



Du svara gärna på min fråga i det senaste inlägget =)

2009-08-11 @ 00:39:11
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0