det är lite synd


jag tycker det är lite synd att folk ska ha något emot en utan att man gjort de något....

iallafall, nu ska vi inte vara deppiga över det. jag ska iallafall hoppa i bingen när som hellst. känner mig hur slö och trött som helst. har även världens huvudvärk som vanligt. synd att mor min inte har köpt några alvedoner :( imorgon ska jag inte göra något speciellt efter skolan, inte vad jag vet nu iallafall. så vi hörs imorgon när jag kommer efter skolan igen, för nu ska jag gå och borsta mina tänder. sov så gott, godnatt!

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

kul att du gillar mina nya funktioner =)

så vad gör du nu då ?

2009-08-31 @ 23:12:30
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0