jag kom allt tillbaka


god kväll!
jag har allt kommit tillbaka, det trodde ni inte va? :D
idag har jag och linus för det mesta bara tagit det lugnt. vi var förbi linus morbror förut också för att hämta en film som han lånat av linus mamma och så var vi även där för att titta på hans lilla kattunge som han fick förra veckan. såååå söt! ville bara ta hem den och gosa med den. den är verkligen kolsvart och jättesöt! kunde inte ta något kort för att mina batterier på kameran är helt döda och mobilkameran är inge bra alls.. men efter det åkte vi till affären och köpte lite gurka o dip + lite godis som vi ska mummsa i oss till män som hatar om en liten stund. men nu ska jag läsa lite bloggar, hann inte läsa klart alla förut så ska försöka hinna ett par till nu. vi hörs kanske lite senare igen! puss och kram


testade min cam som jag inte har använt på över ett år nyss också ser inte sådär jättefräsch ut nu på kvällskvisten. men det får funka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okejokej, brukar vara så nu när skolhelvete har börjat.. redan skoltrött efter två veckor :P haha.. haft en bra helg?

2009-08-30 @ 16:18:09
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 00:39:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0