lördag


hej på er

åkte ju som sagt hem till min pojkvän igår och är fortfarande här. stannar här tills imorgon då vi har 22månader tillsammans ♥ igår när jag kom hit pratade vi lite och redde ut en del saker som behövdes. men nu känns allt bra igen, men det kommer väl ta sin lilla tid att släppa allt. men jag försöker och kämpar på! efter att vi pratat och myst lite så bjöd han mig på mc donalds. haha! dom lanar ju här och ska göra det tills imorgon också.. lite tråkigt, men linus har sett fram imot det här länge så det är klart han ska få göra det. han ger ju tid till mig också, som tur är! (: idag vet jag inte riktigt vad som händer, det är bra på tv ikväll iallafall, så det blir nog en myskväll!

imorse ringde mamma och väckte mig vid tolv och sen dess har jag legat här och läst bloginlägg så nu har jag läst klart alla gamla blogginlägg sen vi var i öland i en vecka. så det är skönt! men nu ska jag lägga mig och vila lite, känner att huvudvärken som jag har haft i två dagar nu är påväg att komma tillbaka. vi hörs nog lite senare igen! förresten, glömde kameran hemma så det blir tyvärr inte så mycket bilder här i bloggen i helgen ): men ni får ha det så bra. puss på er

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Haraldsson

Svar: Ja det är skitjobbigt :/

2009-08-15 @ 16:28:57
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/
Postat av: lina

SV: Jaaaaaaaaa! Kika in imorgon för jag ska ha en veckans blogg tävling ;)♥♥♥

2009-08-15 @ 16:29:12
Postat av: Alexandra

Vad gör du då?



PS. Om du fortsätter besöka min blogg för att jag ska kolla in på din och ge dej statistik, så kommer det funka, men det är totalt onödigt att gå in på min blogg och inte läsa mina inlägg. För jag skriver för att folk ska tycka det är intressant och kul. Så gillar du inte min blogg: stäng ner och besök aldrig mer!

2009-08-15 @ 18:39:35
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0