med i ännu en tävling


hejsan! förlåt för den dåliga uppdateringen. men jag tänkte bara berätta för er att jag just nu har jag gått med i en tävlig hos fokis.se där man kan vinna vad som helst från hela sortimentet på gadgetgirl.se. jag har valt ut en del saker som jag gärna skulle kunna tänka mig, tryck på länkarna så ser ni vad jag skulle kunna tänka mig, 1, 2, 3, 4. det finns även en del mer saker som jag gärna skulle kunna tänka mig, men där är tre utav de sakerna iallafall.

skulle du också vilja vara med och tävla? gå isåfall in här så kommer du direkt till fokis tävling, gör även som det står osv. lycka till allesammns!

kram♥

bild lånad av foki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0