morning


godmorgon!

jag har precis vaknat och känner mig mycket bättre och piggare idag. får se om jag hittar på något eller vad jag gör. ska iallafall sitta och tagga till liseberg imorgon som jag verkligen hoppas blir av!! det är vädret vi velar över... som ni kanske förstår? annars vet jag som sagt inte, vädret här i örebro är ju inget att skryta om iallafall. så det är ju lite tråkigt! hur är vädret där ni bor? nu ska jag gå och hämta mig lite frukost. är vrålhungrig! men vi hörs lite senare igen. puss och kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Bonnie

jassådu ska till liseberg, ska du hit idag eller imorrn? idag är de typ regn o blås tror ja:o

2009-08-11 @ 13:05:34
URL: http://bonnienyqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okaj, jo det ska inte bli regn iaf för jag ska ju in till stan o shoppa då vill man inte ha regn :D kram

2009-08-11 @ 22:29:33
URL: http://bonnienyqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0