rubrik...


hejsan!
nu är jag hemma och kan äntligen varva ner. linus och jag har bara legat i sängen och myst fram till klockan halv fyra idag, sen skjutsade han hem mig och så fort jag kom hem åkte jag till meddo och solade. skit bra solarium! om man bortser från att där man stoppar i pengarna krånglade en hel del.. nu kom jag precis hem och väntar på att mamma ska komma hem och börja med maten. blir att hoppa i säng tidigt ikväll så att man orkar upp till en ny start på en skolvecka imorgon igen. men vi hörs nog ett par gånger till innan jag lägger mig. ni får ha det så bra så läng! love



Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

hehe okej =)



så vad tycker du om min nya leksak jag köpt mej idag ? bild finns i det senaste inlägger =)

2009-08-30 @ 22:48:21
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0