svejsan


nu har linus åkt hem och jag har fräschat till mig lite, skulle egentligen ha varit på stan nu men det blev tydligen ändrade planer.. så idag vet jag faktiskt inte vad som händer. ska nog bara ta det lugnt och umgås lite med min kära mor här hemma istället ♥ vad ska ni göra idag? något kul? :)

annars då, jag gör inte mycket alls nu. tänkte ringa mamma och be henne köpa med en cola när hon åker hem från jobbet. är så sugen på kall cocacola. läser även mina 700 blogginlägg som jag inte har hunnit läsa sen jag kom hem. så det är nog det jag kommer att göra för det mesta idag. behöver ju inte direkt ha ångest över att jag inte är ute eftersom att det inte är något soligt väder idag.. nu måste jag ringa mamma! vi hörs senare igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0