tillbaka igen!


hej på er!!
det är en del som har frågat om jag slutat bloggat eller varför jag inte uppdaterar.. och nej, jag har inte slutat bloggat men jag vet bara inte vad jag ska skriva, plus att det är något fel på mitt huvud. har ont i huvudet stup i kvarten så försöker för det mesta ligga i sängen och vila och hoppas på att huvudvärken ska försvinna. men om ni har några idéer om vad jag kan skriva om här osv. så berätta de för mig! vill gärna ha lite tips om vad ni vill läsa om och sådär (:

annars då, det har inte hänt så mycket sen sisst jag skrev. när det nu var... tror jag uppdaterade senast i tisdags om jag inte minns fel. och i onsdags var det som vanligt skola och efter det åkte jag hem till min pojkvän och sov där till torsdag, och i torsdags blev det som vanligt skola och vi slutade redan halv elva så efter skolan gick jag och några klasskompisar upp på stan och vid halv tre åkte jag till marieberg (ett stort köpcentrum här i örebro) med lina, det var någon slags invigning av det omgjorda marieberg eller vad man ska säga. hehe! och vad jag fick med mig hem i påsarna lovar jag att visa er imorgon! för igår åkte jag till min pojkvän efter skolan och är här nu också, ska stanna här tills imorgon (: idag har jag inte gjort mycket alls, skrivit rent ett CV och läst lite bloggar som jag har missat, och ikväll blir det nog mys framför tv:n med min älskade ♥ har även försökt få med han till nora för att gå på noramarken men det vill han inte, så det sket sig tyvärr! men nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och sådär. vi hörs väl förhoppningsvis lite senare igen. puss på er

har tyvärr inga bilder på datorn för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0